2024-2025 Akademik Yılı Güz Dönemi Uluslararası Öğrenci Kurum İçi Yatay Geçiş
Mevzuat
Bartın Üniversitesi Uluslararası Öğrencilerin Kabul ve Kayıt Esasları Yönergesinin 16. Maddesi gereğince “Birinci öğretim öğrencileri (Türkçe Hazırlık hariç) programa başladıkları ilk 2 dönem içerisinde en geç derslerin başlamasını takip eden ekle-sil haftası içerisinde kontenjan olması ve akademik birim yönetim kurulunun uygun görmesi halinde Güz veya Bahar dönemlerinde bir defaya mahsus istedikleri bölüme geçiş yapabilirler. İkinci öğretim öğrencileri Üniversitemizin Yüzde On Esaslarından yararlanarak yatay geçiş başvurusu yapabilir. Aynı bölümün birinci öğretim programından ikinci öğretim programına geçişlerde kontenjan sınırlaması yoktur.” “Bu yönergeyle kurum içi yatay geçiş hakkı tanınan öğrencilerin yerleşme şekline göre yerleşme puanı veya diploma notu, ilgili bölüme en son yerleşen uluslararası öğrencilerin yerleşme puanı veya yerleşme diploma notunun taban puanından düşük olamaz.”
Bartın Üniversitesi 2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Uluslararası Öğrenci Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Tarihleri ve Sonuçların İlanı |
|
Başvuru Tarihi |
13 Eylül 2024 - 22 Eylül 2024 |
Başvuruların Değerlendirilmesi |
23-24 Eylül 2024 |
Sonuçların Duyurulması |
25 Eylül 2024 (Akademik Birimlerin web Sayfasında) |
Öğrenci Kayıtları |
26-27 Eylül 2024 Akademik birim öğrenci işleri tarafından bölüm kayıtları ve ders kayıtları yapılacaktır. |
Başvuru Adresi
Yatay geçiş başvurusu aşağıdaki link üzerinden online olarak yapılacaktır.
Başvuru adresi: https://form.bartin.edu.tr/form/uluslar-yatay-gecis-2024.html
Başvurularda Yüklenmesi Gereken Belgeler
1-Aktif Öğrenci belgesi
2- Diplomanın aslı ve Not Durum Belgesinin (Transkript) aslını ile Türkiye Temsilciliği tarafından onaylanmış tercümeleri
3- Uluslararası Öğrenci Kurum içi Yatay Geçiş Başvuru Formu (Başvuru ekranında form bulunmaktadır.)
4- Diploma denklik belgesi
Not 1: Yatay geçişi kabul edilen uluslararası öğrenciler yeni kayıtlanacakları bölüme harç ücretinde farkı olması durumunda farkını ödeyip dekontunu ilan edilen listelerde yer alan mail adresine öğrenci kayıt tarihleri haftasında göndermeleri gerekmektedir. Fark ücretinin yatırılmaması durumunda ders kaydı yapılmayacaktır.
Not 2: Kontenjanı olan programlar başvuru ekranında açık olacak ve 5 kontenjan ayrılmıştır. Açık olmayan programlarda kontenjan bulunmamaktadır.